"Strategia błękitnego oceanu" - W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 5 dni
Cena: 54,50 zł 54.50
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: SBO

Opis

Podtytuł: "Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna"

Tytuł oryginału: "Blue Ocean Strategy. How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant"

Liczba stron: 336

Wydawnictwo: MT Biznes

Oprawa: twarda
Format: 16,5cm x 24cm

ISBN 83-88970-36-4

Pozycja dostępna.

Polecamy Państwa uwadze kolejną bardzo interesującą pozycję w dziale Rozwój Menedżera.

Z przedmowy autorów:

"[...] Strategia błękitnego oceanu rzuca firmom wyzwanie, by stawiły czoło krwawemu, czerwonemu oceanowi zajadłej konkurencji, tworząc wolną przestrzeń rynkową, na której konkurencja się nie liczy. Zamiast dzielić się istniejącym - i nierzadko kurczącym się - popytem i porównywać się z konkurencją, strategia błękitnego oceanu odwołuje się do zwiększania popytu i odcinania się od konkurencji. Ta książka nie tylko rzuca firmom wyzwania, ale również pokazuje, jak to osiągnąć. Na początku wprowadzamy zestaw narzędzi analitycznych i schemat pokazujący jak systematycznie starać się sprostać temu wyzwaniu. Potem opisujemy zasady definiujące i oddzielające strategię błękitnego oceanu od myślenia strategicznego opartego na konkurencji."

 

"Strategia Błękitnego Oceanu to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się koncepcji zarządzania na świecie. Ta pasjonująca lektura łamie wiele kompromisów, które do tej pory były koniecznością biznesową, oraz otwiera nowe horyzonty dla działalności Twojej firmy. Gorąco polecam "

Tomasz Szczęsny, prezes Forum Rozwoju Menedżerskiego

 

"Jako praktyk i doradca w zakresie zarządzania strategicznego, w każdej nowej teorii szukam przede wszystkim narzędzi oraz przykładów skutecznych rozwiązań. W "Strategii Błękitnego Oceanu" znalazłem to, czego szukałem. Najbardziej zafascynowała mnie jej odkrywczość, połączona z niezwykłą prostotą, charakteryzującą każdą wielką teorię. Książkę polecam wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą wprowadzić nową jakość do myślenia o własnym biznesie."

-  Piotr Gryko, Senior Partner w firmie House of Skills

 

" "Strategia Błękitnego Oceanu" to coś więcej niż książka. Treści w niej przekazywane są mocnym bodźcem do kreatywnego myślenia, które w efekcie może doprowadzić do odnajdywania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w firmie. Książka ta uczy patrzeć kompleksowo na rynek ze wszystkimi jego elementami, a przykłady konkretnych firm i konkretnych działań utwierdzają czytelnika w tym, że myślenie wykraczające poza ramy obowiązujące w danej branży daje mierzalne wyniki finansowe dla wszystkich, tj. klienta, firmy i otoczenia. Polecam "Strategię Błękitnego Oceanu" jako lekturę obowiązkową tym wszystkim, którzy funkcjonując w biznesie mają pragnienie i odwagę odkrywać rynek od nowa z jeszcze większym sukcesem finansowym."

-  Andrzej Cichocki, dyrektor biura sprzedaży Agencyjnej PZU Życie SA

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl